Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
KONTAKT:
Radek Wojnar
tel. SERVIS : 774 577 011
Marcela Lipowská
tel. PRODEJNA : 727883807
Volejte od-do :
(10.00-17.00 hod.)
email :
info@ctyrkolkycfmoto.cz
NAŠE PRODEJNA a
FAKTURAČNÍ ADRESA :
Radek Wojnar
Erbenova 811
73961 Třinec
IČO : 67691200
DIČ : CZ7612244981
SDÍLENÉ ODKAZY :
- Úvod
- UTV - Side by Side
- CFMOTO Gladiator UTV 830 s EPS
CFMOTO Gladiator UTV 830 s EPS

- Kompletní specifikace
- CFMOTO Gladiator UTV 830 s EPS324 990 Kč268 587 Kč bez DPH
Cena obsahuje: 14" hliníkové disky, 6ti plátnové odolné pneumatiky Abuzz, homologované tažné zařízení, multifunkční displej, plastové dvířka. 3 roky záruka!!!
Příplatková výbava
Elektrický posilovač řízení (EPS): +20.000,- (SK +750,. EUR)
Silný naviják: +5.000,-
Plastová střecha: +5.000,-
Čelní 1/2 plexisklo: +5.000,
Přední okno (sklo laminované vč. stěrače): +21.990,-
Přední okno (polykarbonát): +9.680,-
Dostupné barvy: černá, stříbrná (+1.000,-)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).
Špičková profesionální nákladní čtyřkolka se sklopnou korbou nejen pro všechny farmáře, lesníky či dřevorubce! Silný dělník, který na našem trhu značně rozdmýchal stojaté vody strojů kategorie UTV a stal se velmi oblíbeným pomocníkem i v komunální sféře.
Připlatková výbavy:
Plastová střecha k novému - 4490,- kč s dph
Přední půlené plexi k novému - 4490,- kč s dph
Přední čelní SKLO včetně stěrače RWD RACING.CZ k novému - 10 000,- kč s dph
Naviják k novému stroji - 5000,- kč s dph
Kabina RWD Racing k novému stoji - 6990,- kč s dph
Připlatková barva camo list - 5000,- kč s dph
- Extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do “V”
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Americké vstřikováni Delphi
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Výborně naladěné a široce seřiditelné tlumiče nové generace
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 14” 6-plátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami (volitelně)
- Prostorná sklopná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu s praktickými oky
- Bezpečnostními 3-bodové pásy
- Ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba!)
- Anatomicky tvarovaná pohodlná sedadla s hlavovou opěrkou
- Výškově nastavitelný volant
- Boční dveře
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Tříletá záruka na stroj a doživotní na rám *
* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem
Popis modelu Gladiator UTV 830 EX EPS
Základem čtyřkolky Gladiator UTV 830 je masivní a vysoce odolný ocelový podvozek disponující nezávislým zavěšením všech kol s výborně sladěnými a široce seřiditelnými tlumiči. Pohonnou jednotkou je osvědčený a vysoce spolehlivý dvouválcový motor o obsahu 800 ccm a maximálním offroad výkonu až 63 Hp, jehož odolnost a životnost byla prověřena v mnoha extrémních závodech a expedicích v modelu Gladiator X8.
Veškeré převody jsou pomocí kardanových hřídelí a poloos a koncipovány jsou jako zcela bezúdržbové. 4x4 s uzávěrkou diferenciálu, velká světlá výška, skvělé jízdní vlastnosti, litá 14” kola, 6-plátnové odolné pneu, prostorná sklopná korba s praktickými oky, silný naviják (volitelně), bohaté úložné prostory, LED světla, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo, plastová střecha a přední sklo (volitelná výbava), boční dveře, bezpečnostní pásy – to jsou další atributy, které z Gladiatora UTV 830 dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!
Nově také může být Gladiator UTV 830 volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 26 litru |
Olej motorový: | 3,5 litru |
Délka: | 2980 mm |
Šířka: | 1465 mm |
Výška: | 1850 mm |
Rozvor: | 1830 mm |
Suchá hmotnost: | 560 kg |
Rozměry korby: | 1060 x 760 x 300 mm |
Nosnost korby: | 130 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 26x9-14 |
Zadní pneu: | 26x11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru: | 14,8 kW / 5600 ot. |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 46 kW(63k)/6700 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 72 Nm/6000 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 61,5 mm |
Objem motoru: | 800 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA) |
Zapalování: | ECU Delphi |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |